2004 Volkswagen Polo 9N

Altijd leuk, nog en 9N erbij. Welkom! Leuk kleurtje, nog niet eerder gezien. Heb je nog plannen in de toekomst?

Volkswagen  Polo 
Welkom! Mooie kleur idd. Is het uni of metallic lak? Nog plannen met de Polo?
Veel plezier op het forum en met je wagen!

-  - 
dank voor de reacties.

is metallic. onlangs Xenon in geplaatst. ff een bakkie licht nu. heerlijk :mrgreen:
wilde deze week de velgen eronder prikken, maar toch nog even wachten ivm komende winterweer.

zo! vandaag nieuwe gril gemonteerd. staat een stuk beter moet ik zeggen :)

Oliedop Audi R8 vond ik ook wel grappig.
Over 2 weken zomerwissel denk ik. foto's volgen nog

Audi r8 dop vind em mooi maar om dat geld er nou voor neer te leggen!
Staat wel strak de nieuwr gril heb er ook nog over getwijfeld maar toch maar niet gedaan!

Die grill zou ik ook graag willen hebben maar je betaald er helaas de hoofdprijs voor.

Volkswagen  Polo 
ja, grill was niet goedkoop. Maar via ahw-shop en wat andere spulletjes te hebben besteld kwam ik op EUR 103,00. Kost een paar centen maar dan heb je ook wat . :grin:

Vandaag auto laten poetsen door een poetser/detailler. 12 uurtjes werk en hij ziet er echt als nieuw uit. (zie mijn garage :grin: )

U nee hoor. 103,49 incl BTW. maarr..., er komt nog 12,00 verzend bij. Eigenlijk had ik met nog een aantal vrienden wat meer besteld dus de verzendkosten hebben we kunnen delen. :)

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!