2 vraagjes

hallo,

kan iemand me vertellen hoe ik de achterruitenwisser het beste kan verwijderen en waar ik zo'n kapje kan kopen wat over het overgebleven gat moet?

mijn 2e vraag is of iemand toevallig weet of een achterbumper van een 6n2 op een 6n1 past, wil namelijk een strakke bumper zonder gaten en gaas enz erin maar met kentekenuitsparing
 
hoi cleanpolow

antwoord vraag 1 : je doet je kofferbak open,de afdekplaat aan de binnenzijde van je klep haal je los, dmv torx /inbus ( weet niet precies welke ) deze zitten in de uitsparingen om je klep dicht te doen, 2 van die gaten in het midden van de afdekplaat. dan moet je hem eraf halen, hy zit nog met clipjes/pennetjes in de klep zelf, schuif de afdekplaat dus richting de auto, nu de plaat eruit is, zie je je achterruitewissermotor zitten, deze zit vast met 3 boutjes, sleuteltje 10 erop en los, slangetje voor ruitvloeistof even afdoppen met met boutje erin doen. de rest van de kabels loshalen van het motortje, en je achteruitewisser loshalen, dopje omhoog en dopje 13 erop, en los, nu heb je het motortje eruit en zit er een gat in je achtteraam.

deze dopjes kun je kopen op : gecleant.de of gebruik de google zoekfunctie, en je vind ze wel ! succes
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!