2-Din, geschakelde plus ?

Ga van het weekend een JVC dubbeldin in mijn auto zetten, standaard heb ik de RCD 210,
Ik heb nu,: Inbouwframe, quadlock-iso kabel, en de fakra antenne stekker.

Moet ik nu nog een kabeltje naar mijn zekeringkast trekken voor de geschakelde plus ?, en waarvoor dient dit eigenlijk ?.
 
Ja heb idd zo'n antenne stekker met voeding erin, maar wat kan er gebeuren als je die geschakelde plus niet trekt ?, ben het uiteraard wel van plan maar probeer altijd zoveel mogelijk info over zoiets te weten te komen.
in mijn quadlock naar iso stekker zit een hele lange rode draad met een elastiekje er om heen, kan ik deze gebruiken voor de geschakelde plus naar mijn zekering kast ?.
 
Wat voor adapter Bas ?, spullen zitten nog in de verpakking kan ik wel ruilen.

*Edit*

Denk dat je een can bus adapter bedoelt, deze zijn wel prijzig, of iemand moet nog een goedkoop adresje weten voor zoiets.
 
Inderdaad die can-bus adapter. Dan hoef je niet met je bekabeling te rommelen en krijg je dus ook nooit problemen mocht er een keer wat zijn met garantie en een dealer die moeilijk gaat doen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!