17" sets velgen (en banden): GTI35 / Boavista / Talladega

Status
Niet open voor verdere reacties.

VelgenHuis

Sponsor: VelgenHuis.nl
Sponsor
7
0
0
We hebben verschillende mooie sets velgen voor de Polo in 16 t/m 18 inch op voorraad. 17 inch is de populairste maat, dus we noemen een aantal voorbeelden:

SIMA 460 (GTI 35) 17 inch, 504,00 euro
SIMA 83 (Boavista) 17 inch, 504,00 euro (zilver, mat zwart, glans zwart)
SIMA 447 (Talladega) 17 inch, 516,00 euro


gti35.jpgboavista.jpgtalladega.jpg

Deze prijzen zijn:
- Inclusief verzending binnen Nederland
- Inclusief BTW
- Inclusief wielbouten/moeren en logo's

Zie hier voor meer informatie over SIMA velgen.

Sets met banden
Deze sets kunnen ook besteld worden met passende banden (van Hercules tot Michelin). Voor sets besteld met banden krijgen MyPolo leden een gratis set AZEV wielsloten. Zo blijft je nieuwe set ook echt jouw set ;)

Bestellen
Als je wilt bestellen kan dat direct online via onze website. Alle getoonde artikelen zijn op voorraad en kunnen dan ook direct geleverd worden. De wielsloten-actie voor MyPolo leden verloopt als volgt: stuur na het afronden van je bestelling je forumnaam naar info@velgenhuis.nl en dan zorgen wij dat er een setje gratis jouw kant op komt.

VelgenHuis
Zie voor meer informatie over VelgenHuis dit topic of bezoek onze website.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
18 inch is op een Polo behoorlijk straf, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. 17 inch wordt voor de Polo het meest gekozen (wanneer men voor nieuwe velgen kiest).
 
Alles relatief natuurlijk... Zelf ben ik er ook eentje die het niet hard genoeg kan zijn, maar de ervaring leert dat er een heleboel mensen zijn die daar anders over denken... Alleen die zitten waarschijnlijk niet hier! ;)

Ik bedoel overigens geen straf om mee te rijden, maar straf qua comfort.
 
40 is te hoog voor 18inch bij een Polo....35 serie moet je hebben anders is het geen gezicht.
Ben er zelfs vrij zeker van dat dat 215/40-R18 om een 8J velg gaat aanlopen met standaard vering. Ik rijd zelf 215-35, dat is dus een een bandje van 75mm hoog en dat past precies. Een bandje van 90mm past absoluut niet (heb ik ook getest, ghehe). Je hebt dus grofweg 1,5cm speling daar. Een bandje van maat 215/40-R18 is 86mm hoog, dus dat zit er precies tussen.

Ik zou het niet willen proberen, maar wie niet waagt wie niet wint. Voor het straffe maakt 35% of 40% in ieder geval weinig verschil (naar mijn mening).

PS: Wat zijn ze mooi he, die watkins :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!