17" of 18" Velgen onder een Polo 6R

ik vind ook niet meteen welke et ze hebben, ik vermoed een et 35 (gok ik, dus niet vanuit gaan eh)
om je misschien beter een beeld te geven kun je hier elke maat zoeken en dan krijg je afbeeldingen van je ingegeven maat zo kan je zie als je het te fel getrokken vindt of niet ;)
Tyrestretch.com

edit: zie net dat jossa me voor was (zijn ook niet de goedkoopste velgen allesinds Big Grin)
even ter info: heb je niet es overwogen om een degelijk 2de hands setje te kopen van mercedes, porsche, bss etc.. want dan zal je ook wel rond die prijs liggen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb echt geen idee wat de ET waarde is van die velgen. Heb al overal zitten zoeken maar kan het nergens vinden. Het gaat hier om de Oxigin Oxrock 14 velgen.

Oxrock 14 in 18 inch kan je alleen krijgen in 8.5J ik weet niet welke ET je moet hebben zonder aanpassingen.
soms zijn er ook aanpassingen nodig om een stukje van je remklauw weg te laten slijpen zoals bij Barry ook hier van het forum die had 8J en 9J
 
Mijn Audi rotors zitten erop, niets aan de stand van de schroefset verandert. Staat super en het past precies zo, alleen als ik stevig over een drempel of door een kuil rijd raakt ie voor heel lichtjes de binnenkant/modderkuip.

2013-05-21 14.21.22.jpg

2013-05-21 14.22.01.jpg

2013-05-21 14.29.58.jpg

2013-05-21 14.48.36.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!