17 inch velgen

hallo,
Van de week ben ik een trotse nieuwe eigenaar van en Polo AW. Nu zitten daar nog winterbanden op stalen velg onder en ben ik opzoek naar nieuwe velgen. toen kwam ik ATS radial velgen tegen 17 inch met een ET waarde van 35, 7.5j past dit onder de Polo?
Alvast bedankt!

Bekijk bijlage 50228Dit is mijn nieuwe
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW  1.0 tsi 95pk DSG 
Welkom op dit forum,
mooie kleur heb je daar. Van die ET waarde weet ik niet veel af, maar die maat banden heeft er mee te maken dat de iets bredere band meer gangbaar is om te produceren en daarom best veel goedkoper kan zijn. In mijn maat velg zou het verschil oplopen tot wel €50,- per band dus heb ik gekozen voor 225-40-18 t.o.v 215-40-18 . De afwijking van die bandbreedte zal op je snelheidsmeter wel meevallen.
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 
Welkom op dit forum,
mooie kleur heb je daar. Van die ET waarde weet ik niet veel af, maar die maat banden heeft er mee te maken dat de iets bredere band meer gangbaar is om te produceren en daarom best veel goedkoper kan zijn. In mijn maat velg zou het verschil oplopen tot wel €50,- per band dus heb ik gekozen voor 225-40-18 t.o.v 215-40-18 . De afwijking van die bandbreedte zal op je snelheidsmeter wel meevallen.
Ahh bedankt voor de reactie dan heb ik daar al wat verduidelijking in!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 tsi 95pk DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!