16" OEM Denver - voor Polo 9N(3 GTI)

Giltix

Bekend lid
1,330
594
163
Hallo iedereen,

Door verkoop van de auto met het winterset heb ik hier nog een zomerset OEM Denver 16'' velgen liggen die (als ik het goed herinner) af-fabriek geleverd werken op de GTI modellen. Maar, door de steekmaat van 5x100 passen ze op vrijwel iedere polo 9N(3) (en wellicht ook de latere modellen). Ze zijn eind vorige zomer de kelder in verdwenen en liggen daar sindsdien (ik was in de illusie dat ik foto's gemaakt had, maar blijkbaar maar eentje).

De staat van de velgen zit er een beetje tussenin. De een noemt het opknappers, de ander nét niet. Hoe dan ook, ze kunnen wat liefde gebruiken. De velgen zijn in ieder geval recht, aldus de garage de laatste keer dat ik ze liet balanceren. De banden zijn nog in goede staat, voldoende profiel voor nog 2-3 zomers (afhankelijk van je rijgedrag natuurlijk). Er is sprake stoeprandschade en op sommige plekken brokkelt de lak af. De velgen zijn ooit geplastidipt (door de eigenaar voor mij) geweest. Dit heb ik zo goed als mogelijk proberen te verwijderen maar in de stoeprandschade zitten er nog wat restjes die niet zo makkelijk er verwijderen zijn. Opnieuw plastidippen (mits je dit mooi vindt) is een optie, het maskeert alle schade eigenlijk heel goed.

IMG_9251.jpg

Omdat ze momenteel in de kelder liggen en dat in mijn appartement niet zo makkelijk is om ze boven te krijgen heb ik voor nu een enkele foto. Bij serieuze interesse zal ik uiteraard de moeite voor je doen meer foto's te maken en al je vragen (met beeldmateriaal, zou je dat graag willen) te beantwoorden.

Ophalen of verzenden per koerier is mogelijk (kosten koper, tarieven vallen wel mee). Richtprijs is 225 euro, maar een goed bod is ook welkom. Om heel eerlijk te zijn ben ik niet zo op de hoogte van de waarde van OEM velgen.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!