12v Aansluiting en Stoelverwarming werken niet

Hallo,

Ik ben eigenaar van een VW Polo GP Highline 1.2
Als de motor draait en de verlichting aan staat gaat de aansluiting van de 12v aansteker branden en wordt warm. Als verlichting uit wordt geschakeld gaat de aansluiting van de 12v aansteker ook uit, iemand een idee hoe ik dit kan oplossen of waar dit door komt?
De stoelverwarming aan de bestuurderskant knippert 1x en gaat dan uit. De stoelverwarming aan de bijrijderskant functioneert naar behoren. Wat kan het zijn..?
Al op meerdere plekken geweest met dit probleem maar tot op heden nog niet verholpen :(
Ik hoor het graag!
 
Volkswagen  Polo 5 GP Highline  1.2 TSI 
Ik ben al meerdere malen bij de dealer geweest waar de auto is uitgelezen. Daar konden zij geen storing of probleem in vinden.
De zekering is gecontroleerd en functioneert
Er is gesuggereerd dat alles blind vervangen kan worden, maar geen idee of dit het probleem oplost. En lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling dus ik hoop dat iemand mij kan helpen met het zoeken naar het probleem.
Hoe kan ik eventueel zelf nagaan of het aan de module licht of het matje? Zo technisch onderlegd ben ik namelijk niet hah
 
Volkswagen  Polo 5 GP Highline  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!