100 watt H7

starsky zei:
Kan je 100 watt lampen in de koplamp doen?

Krijg je hierdoor meer lichtopbrengst?

Is het APK -geldig?

Zolang het lichtbeeld juist is, zullen ze er bij de APK niets van zeggen. Of het meer licht geeft...daar durf ik niets over te zeggen. Hou wel je reflectoren in de koplamp in de gaten zodat ze niet te heet worden...

Maar de heren monteurs kunnen je hier wellicht veeeeel meer over vertellen dan een vrouw met een boerenfluitjesverstand over auto's...
 
Polootje zei:
starsky zei:
Nee wil niet meer licht, ik wil echt wit licht Stick Out Tongue

Tot op heden eigenlijk niet tegengekomen..


Tja, dan zou ik zoals Johan al aangaf, toch proberen om xenon te monteren, je hebt zoveel warmtes hierin...Lumen noemen ze dat geloof ik.

bijna goed, lumen is is het de hoeveelheid licht dat het uitstraalt, de kleur wordt uitgedrukt in Kelvin! zo is originele xenon 4300kelvin, mijn xenon (wit licht met een heel klein blauw tintje) 6000kelvin en hoe hoger de waarde dus hoe meer blauw/paars het wordt!

je zou even kunnen zoeken naar een setje van MTEC, maar dan de normale versie (geen 100watt dus)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!