1.2TSI 0-100 <8 sec?

100 in zn 2.. ik ga het morgen testen :mrgreen: denk dat ie best in de buurt komt hoor..
En dat ESP lampje gaat idd branden als je het uitzet dus dat klopt ook wel..
Maar die 8 sec? op een rechte weg zonder tuning = onmogelijk

De JD getunede 1.2 TSI doet er 8,2 over ofzo
 
webgangster zei:
Wie doet meneer even na en post hier het filmpje ? Big Grin

Ik wilde het gisteren even proberen, maar dat blijft toch verdomd lastig met een telefoon tussen je tanden Stick Out Tongue

Maar mag ik suggereren dat het mogelijk zou kunnen zijn indien deze persoon +-60kg weegt, geen achterbank heeft en het reservewiel, krik etc. er uit heeft gehaald..

Wellicht nog een chip kuurtje van ABT.. Weinig benzine..

Hier nog een met DSG en 133pk chip, 8,2 sec. in 'D'.

http://youtu.be/TuL2kbBmUGg
 
dat is toch gekkenwerk...en totaal niet zoals je in praktijk zou tegenkomen...
voor dat ene seconde sneller >_< 8,2 is wel heeel erg snel voor een gedownsized 1.2 TSI Stick Out Tongue...damn zou bijna denken dat het een 2.0 motor is haha
 
Hier mijn bevindingen:

Ik heb het nu een aantal keer geprobeerd, 0-100 km/h. In de eerste versnelling tot 60km/h kan, maar bij 5500 toeren merk je gewoon dat het tijd is om te schakelen. Hij valt dus gewoon terug en dat merk je goed. In twee tot 100km/h is mij niet gelukt, bij 90km/h word het aardig rood en dus schakelen. Wederom bij 5500 toeren is het einde verhaal, dit heb ik overigens al meerdere malen voorbij zien komen en het is ook logisch gezien de dyno curve van de 1.2TSI.

Ja er ligt een reservewiel achterin, en ja ik heb een sub in de kofferbak. Maar ik weeg niet zo zwaar dus dat compenseert Stick Out Tongue

Mijn tijd? Geen idee.. Sturen, schakelen en je telefoon vast houden is zo lastig :oops:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!