1.2 TSI BlueMotion 105 pk 7-DSG

Hopelijk wordt in de eerste week januari 2013 mijn 1.2 TSI BlueMotion 105 pk 7-DSG geleverd.
kleur Deep Black (nee geen roze polo Stick Out Tongue), uitvoering high edition met executive pakket.

Moet nog even de RNS315 regelen bij de dealer, want hij raadde de 510 af, hoe denken jullie hierover?

Verder wil ik achteraf mijn stoelen laten bekleden met leer (2 kleuren) en een aparte kleur stiksel, nu begreep ik van de dealer dat dit ongeveer 2.200 euro kost :S, een vriend van mij heeft echter vorig jaar voor 900 euro bij de VW dealer zijn stoelen met leer laten bekleden, weten jullie hoe het zit met leer?
Zal die 2.200 soms met nieuwe stoelen zijn ofzo want 2.200 voor even je stoelen opnieuw bekleden klinkt wel erg duur, of vergis ik me daarin?
 
Welkom op ons forum! Wat betreft de 510, ze zijn diefstal gevoelig. Maarja dat zijn gehele Polo's tegenwoordig ook Big Grin. Gewoon zorgen dat je goed verzekerd bent en wat betreft het leer; De prijs hangt sterk af van het kwaliteit leer. Kijk bijvoorbeeld eens op Marktplaats daar kan je vrij goedkoop je stoelen laten bekleden (maar de kwaliteit is niet overal even goed)
 
Gefeliciteerd met je polo! Geen r-line pakket? Je had ook de 90pk kunnen nemen en die kunnen chippen naar 140pk bij jdengineering ;)
zo te horen had ik eerst hier moeten komen kletsen voordat ik ging bestellen, wilde het liefst de 140pk hebben maar daar voelde mijn baas weinig voor helaas, ach ja van die 105 wordt ik ook wel warm, en met een tankpas rij ik toch alleen maar in sport stand :mrgreen:.

Enne nee ook de R line vond de baas "te duur" nog geopperd een eigen bijdrage te betalen maar daar wilde die niet aan, iets met dit is je eerste leaseauto je moet niet meteen te veel willen :-|

Als ik hem heb ga ik even verder kijken wat voor leuks we er nog meer mee kunnen doen.
Dus ik ga nu even al jullie garages door snuffelen op zoek naar tips :)
 
Zaterdag bij de dealer geweest waar ie geleverd word, hij komt deze week binnen, en staat als alles mee zit 4 januari klaar :)

Gelijk offerte opgevraagd voor de RNS315, ligt dit nou aan mij? of is 1100 een hele hoop geld om dit te laten inbouwen... ( gezien ik rns510's hier heb zien staan voor rond de 500 )
Of kelderd de nieuw waarde zo snel ?

Verder nog even gezeten in de highline stoelen, en die zitten nog lekkerder dan verwacht :)

Nog maar 32 nachtjes :lol:
 
1100 met inbouw valt nog best mee moet ik zeggen ;)
Ik heb iets meer dan een jaar geleden ook gevraagd naar een RNS-315 en die zou mij als losse unit alleen al een eurootje of 1000 kosten ;)
En dan moest ik daarnaast nog mijn huidige 310 zien te verkopen voor een redelijke prijs om de kosten wat gedrukt te houden Stick Out Tongue
Ik heb er destijds van afgezien, was mij het niet waard :lol:

Maar die RNS-510's die jij voorbij hebt zien komen zijn al behoorlijk verouderde modellen, daardoor zakt de prijs zo gigantisch.
een nieuwere 510 kost wel wat meer, maar dat valt ook nog wel te overzien ;)
Als je bijvoorbeeld bij volkswagenradio.nl kijkt heb je een nieuwe 510 voor een slordige 800 euro, maar dan heb je dus niet het aller nieuwste type, maar het een na nieuwste ;)
Volkswagen RNS510 kopen. RNS 510 Origineel VW navigatie. Informatie en aanschaf.
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!