Hoeveel KM rijdt jouw Volkswagen POLO op een volle tank?

650 km MAX

1.2TDI BLUEMOTION DIESELLLL
2011, 82.000km gelopen


Hoe het kan???? Een lomp zware voet hebben
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Bij het tankstation begonnen ze ook al te lachten die vrouw zei al dat er toch maar 45 liter in ging. Zo ben ik vorig jaar met de hele familie naar Australië geweest daar een keer gehad dat we haken en stotend bij het tankstation kwamen. Op de actie radius stond 100 km en het volgende dorp was 80 km maar op het laatst ging het steeds sneller met de actie radius tot dat hij begon te pruttelen en toen moesten we nog een km. Maar we hebben het gehaald haha
 
  • Leuk
Waarderingen: Wicko071
mijn BM 2011 heeft een gemiddelde verbruik van ongeveer 1 op 22.5 en ik heb 16 inch velgen met conti merkbanden 195 breed.
ongeveer 1100km met 45 liter shell Vpower diesel.ik rij met green luchtfilter ipv orgineel filter.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!