Hoeveel KM rijdt jouw Volkswagen POLO op een volle tank?

Af en toe eens rustig rijden, dan haal ik de 450 wel Stick Out Tongue

md1iea.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: R-Vera
Ik snap er helemaal niets van. Laatste keer weer 43,55 liter getankt terwijl de meter nog niet op een kwart stond. Lijkt wel alsof ik een veel grotere tank heb ofzo. (55 i.p.v. 45 liter) Kijk eens naar mijn actieradius en mijn gereden kilometers. (snelweg en veel -korte ritten- stadsverkeer) Zo'n hoge stand heb ik nog nooit gehaald. (936.1)
Ca. 800 totaal is mijn record en de meter beweegt meestal bij 100/150 km. Nu zit ik bijna aan het dubbele.

2015-07-16 21.19.48.jpg
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Rijdt iemand hier ook 17 inch in combinatie met een externe ecu? Ik haal nu 900 a 1000 kilometer met 1 volle tank en 15 inch wielen, zal dit veel verschil maken met 17 inch ? Omdat ik voor 17 inch sloffen aan 't kijken ben.
 
Seat  Leon FR  2.0 TDI DSG 150PK 
Rijdt iemand hier ook 17 inch in combinatie met een externe ecu? Ik haal nu 900 a 1000 kilometer met 1 volle tank en 15 inch wielen, zal dit veel verschil maken met 17 inch ? Omdat ik voor 17 inch sloffen aan 't kijken ben.
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden, dus ook in je portemonnee...
Ik rij op 17", BM met externe ecu.
Met een volle tank (gewoon normaal tanken, geen trucjes om hem voller te krijgen) rij ik ongeveer 850km.
Ik rij normaal (soms vlot), en denk niet na over hoe ik met mijn rijstijl het benzine verbruik naar beneden krijg.
Dan ga ik wel fietsen...
 
  • Leuk
Waarderingen: Mikkie30 en Peppergrey
Vandaag exact 50 liter getankt terwijl ik nog een beetje er in had zitten. Ik moet wel een 55 liter tank hebben i.p.v. een 45 liter tank, dat kan niet anders. Andere verklaring is dat een Belgische liter minder is dan in Nederland. Stick Out Tongue Deze 50 liter is ook een record. Heb ik nog niet eerder kunnen tanken. Heb nu 833.8km. kunnen rijden met de laatste volle tank. Dat is ook een record.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Rijdt iemand hier ook 17 inch in combinatie met een externe ecu? Ik haal nu 900 a 1000 kilometer met 1 volle tank en 15 inch wielen, zal dit veel verschil maken met 17 inch ? Omdat ik voor 17 inch sloffen aan 't kijken ben.
ik rij met 17 inch met bandenmaat 215/40/17 en ik rij ronde de 700 km met een tank. ik heb nog een set 17 inch te koop met 205/45/17 banden. deze hebben ongeveer 600 km onder de auto gezeten. Ze staan ook hier te koop op deze site.
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
Rijdt iemand hier ook 17 inch in combinatie met een externe ecu? Ik haal nu 900 a 1000 kilometer met 1 volle tank en 15 inch wielen, zal dit veel verschil maken met 17 inch ? Omdat ik voor 17 inch sloffen aan 't kijken ben.
ik rijd met 215/45/17 en met externe ecu, met een volle tank rijd ik eigenlijk altijd 780-800 km. maar zeker niet meer. nou mag ik wel graag een beetje vlot met het verkeer meerijden, maar op de snelweg nooit harder als 130 km\h want dan begint hij te zuipen
 
Volkswagen  Polo 6r bluemotion  1.2 TDI 75pk 
Als ik me netjes gedraag... m.a.w. 90-125 km/h op de diverse wegen had ik laatst 829 km gereden en ging er 37,62 ltr in tot aan de 1e klik.
Dan kom ik uit op 1:22, er vanuit gaande dat ik nog 6,38 ltr over had zou ik tot 990 km door kunnen rollen ;)

Maar meestal haal ik makkelijk de 1:20 sinds het chippen en de dpf verwijdering :eek:, daarvoor zeker een stuk onzuiniger...
Dit is dus op 215/40 17's en gechipt tot bijna 140 pk :mrgreen:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!