Hoeveel KM rijdt jouw Volkswagen POLO op een volle tank?

Volgens mij moet ik permanent op 15 inch staal gaan rijden Stick Out Tongue
Heb nu 500km+ op de teller staan en het lampje brandt nog niet, haalde ik op 17 inch nooit, hooguit 450km.
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
wij hebben 1 tank zuinig gereden en toen kwamen we net op de 400km uit... ik weet dat de gti niet voor zuinigheid is gemaakt maar dit vond ik best extreem...

Met de vorige 1.2 bluemotion 6r, reden we zo een 700km op de tank :)
 
Volkswagen  Polo 6C  1.8 
Dat dacht ik al.
Wel vreemd, de laatste keer heb ik 45,23 liter getankt terwijl er volgens de meter nog ca. een kwart inzat. Moet er wel bij zeggen dat ik hem deze keer flink heb lopen ontluchten. Heb nu ook al meer dan 150 km. gereden en de meter staat nog steeds op ramvol. (hoop niet dat ie stuk is) Normaal zou ik ongeveer de 100 kunnen redden voordat hij gaat bewegen. Volgens mijn actieradius (voornamelijk korte stukjes stadsverkeer) zou ik nu nog totaal de 750km. kunnen halen. Ik ben benieuwd.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!