Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Dat wilde ze wel maar ze moesten kabels knippen en veranderen of zoiets :confused: Ik heb volgens mij ook de weerstand nu thuis liggen, weet niet of dat goed is voor het groot licht (xenon) stadslicht (t10 led) en die led lamp die ik op de mistlamp plek heb
Die weerstand is waarschijnlijk alleen om geen foutmelding te krijgen van je led.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
010e3aba3369380f0e12988b8be4ec0f.jpg

Gtd embleem voor de grill is al binnen!! Nu de grill nog!
 
  • Leuk
Waarderingen: HJV
zojuist bij de garage vandaan, had 2 storing meldingen, blijkt dus een steenmarter een slang te hebben aangevreten dit is hersteld maar de EGR koeler was ook defect. Deze koeler kost 800euro en kost 5manuren om te vervangen. Nu geeft volkswagen de eerste 2jaar garantie op die EGR koeler maar daarna 50%. Dus kost me dit uiteindelijk 400euro + 5manuren maakt ongeveer 800euro. Soms heb je pech :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!