Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

veer wat strakker zetten?

@Pluis zie PB
Ja dat heb ik ook geprobeerd maar hij is best sterk heb er met een paar tangen aan liggen trekken maar hij zit heel lastig vast. Maar er zit een aanslag op de ruitenwisser en ik weet niet of die ruitenwisser in het midden mischien op de aanslag zit. Op de stilstaande positie raakt hij de aanslag niet maar weet niet of dat in het midden ook zo is. Ik ga er morgen weer even naar kijken en wat proberen. Geel en groen zijn de aanslag punten. Mischien dat ik daar wat vanaf haal morgen.2015-02-28 16.28.59.jpg
 
Ik heb de ruitenwisser weer goed op de raam gekregen alleen hebben jullie hier niet zoveel aan ik heb namelijk de veer van de oude op de nieuwe ruitenwisser gezet. Hij sluit nu mooi aan over de hele ruit. Dus denk toch dat het probleem zit in de sterkte van de veer. Je kunt de veer trouwens los krijgen door er een schroevendraaier dwars in de veer te steken zo kun je hem als een soortt hefboom tegen je eigen hand los haken.
 
Oeh die Mallory's zijn wel vet zeg... weet alleen niet of die 17" echt handig / comfortabel zijn als winterset?
Gewoon 17" blijven rijden in de winter! Een Polo hoort er altijd goed uit te zien ongeacht welk seizoen het is! Stick Out Tongue

En ik merk niet dat het hier in Nederland onhandiger en minder comfortabel rijdt. Het is alleen prijziger in aanschaf.. Maar dan heb je ook wel wat... ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
  • Leuk
Waarderingen: Marco71 en starsky
Zijn die goed? Wil namelijk binnenkort ook 4 nieuwe banden.

Nog geen ervaring met deze, enkel met de GS-D3 en dat is een goede band met veel grip zowel nat als droog. Nadeel was dat deze na een tijd gaan cuppen (vooral na mishandeling op een ibiza 6L) en rolgeluid gaan maken. De p zero nero kon daar naar mijn mening iets beter tegen. Nu wou ik deze is proberen, ik wou eerst een michelin supersport of ps3 proberen maar die zijn niet beschikbaar in maat 215 35 18... De WRC staat op de site van michlin, maar ze hebben er geen band voor.....

Ik citeer: Helaas vinden we geen geschikte band voor uw voertuig. Gelieve een dealer te contacteren.
LOL
 
2 van deze.
6b464da3514bf398c59fd82f99075ab4.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: R-Vera
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!