Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

6C koplampen (geen LED, don't worry) om mee te spelen

wm7UAMz.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Wicko071 en HJV
Ben ook wel benieuwd naar in het donker. Heb ze enkel overdag gezien en op zicht leken die veel beter licht te geven dan de 6r H7. Natuurlijk in zijn 6c setje hadden we meteen nieuwe xtreme visions gestoken en in mijn 6r zitten nog de originele lampjes van in 2010.

Hoeveel heb je de koplampen betaald als ik vragen mag? Bij de dealer zijn ze +- 400,- voor de 2.
 
De lichtopbrengst van de 6C H7 lampen zijn best goed. Ik was erg onder de indruk. Maar niet zo erg als over de 6C LED lampen. Jezus wat zijn die vet.

@iichel , Foei, wel LED doen. Hoe komen wij, het lage volk, anders achter deze wonderlijke mogelijkheden?? Wij hebben jou nodig. Ik bel Giro 555 alvast om een sub-fonds te maken... Daar hebben ze nog geld zat (of gaat dit te ver?) Stick Out Tongue
 
  • Leuk
Waarderingen: Woefer
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!