Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Ik heb vorige week ook een dikke steen gepakt met een grote ster tot gevolg. Had ook al een barst erin dus volgende week woensdag komt er een volledig nieuwe voorruit in :)
Ik heb ook een steen op de voorruit gehad, meteen de tweede maand nadat ik hem gekocht had. Laten harsen, maar hij komt terug. Er zit er nu zelfs een naast! Ik wacht op de barst die komen gaat, dan kan er eindelijk een nieuwe ruit in!
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    44.1 KB · Weergaven: 38
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jasper_05 en qwiznx
xwoic.jpg


Mijn 6C GTI achterlichten binnen gekregen en gemonteerd.
Staat hem heel goed, top. ;) Mooie upgrade.
 
Ik heb vandaag aux kabel gekocht met aux naar mij iphone 5s naar rns 310 speel ik muziek af maar gaat niet over alle boxen heen. Waarschijnlijk komt het door de aux aansluiting. Is hier wat aan te doen dan het over alle boxen gaat ?
 
Volkswagen  Polo R-line  1.2 
H7 koplamp units Big Grin
Zeker met WhiteVision lampen..:rolleyes:
Kabelboom om mistlichten aan de bcm aan te sluiten om bochtverlichting te activeren en geld voor mistlich/drl units is ook onderweg naar HJV. Dus volgende week knutseltijd.
Het geld is inmiddels de grens over, morgen gaat het pakket naar België.
 
  • Leuk
Waarderingen: capszz en IbifaHo
Vanochtend bij de dealer 4 schroeven voor de xenon koplampen, hoogglans zwarte airco paneel en schakelaar zonder hoogteregeling besteld. Eind van de middag ophalen. :)
Iemand toevallig 4 schroeven liggen om de xenon koplampunits te monteren?
Deze zijn iets langer dan de standaard schroeven van de H4/H7 koplampen.
De dealer heeft namelijk de verkeerde geleverd.. Heb ze nu pas maandag/dinsdag.
 
Iemand toevallig 4 schroeven liggen om de xenon koplampunits te monteren?
Deze zijn iets langer dan de standaard schroeven van de H4/H7 koplampen.
De dealer heeft namelijk de verkeerde geleverd.. Heb ze nu pas maandag/dinsdag.
Ik heb deze gebruikt:
2015-04-10 18.54.21.jpg

2015-04-10 18.56.33.jpg

Gekocht bij de GAMMA. RVS, lengte schroefdraad is 30mm, totale lengte is 35mm. Een paar grote ringen er onder en klaar. dikte van schroefdraad 5mm en kop aangedraaid met dopsleutel 10. Je moet er wel ringen bijkopen hoor want die originele zwarte ringen die bij de Polo zitten krijg je niet van de schroef af. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: HJV
Ik heb deze gebruikt:
2015-04-10 18.54.21.jpg

2015-04-10 18.56.33.jpg

Gekocht bij de GAMMA. RVS, lengte schroefdraad is 30mm, totale lengte is 35mm. Een paar grote ringen er onder en klaar. dikte van schroefdraad 5mm en kop aangedraaid met dopsleutel 10. Je moet er wel ringen bijkopen hoor want die originele zwarte ringen die bij de Polo zitten krijg je niet van de schroef af. ;)
Hoe simpel kan het leven zijn! Big Grin
Morgen gelijk halen, dan wissel ik die later wel weer om voor de originele schroeven van de stealer.
@graafie ; THANKS!
 
  • Leuk
Waarderingen: graafie
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!