Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Dat hangt af van de instelling in de BCM :mrgreen:
Als je BCM ingesteld is op vaste intervallen dan klopt het idd dan is het 15k 30k 45k etc
Is de bcm ingesteld op Longlife dan klopt het niet, dan bepalen een x aantal sensoren, het aantal starts etc etc de ongeveer geplande km's tot een beurt
Oke zo.. Ik weet dat hiervoor ik wel een interval van 30K had..

@gilex; weet je hoe of waar je in je bcm dit kan veranderen nar vaste intervallen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Rosa + Rosa line =

bVXiy6n.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: crosspoloTSI
Thnx mannen!

Maar moet dit aangepast worden of gewoon zo laten?
Ik gebruik wel long life olie, 5w30..
Het is maar net wat je wil ;)
Heb er zelf voor gekozen om met wel met longlife olie te blijven rijden maar dan met vaste intervallen. dus ook om de 15k ongeveer te laten verversen

@iichel, waarom moet ik nu denken aan die reklame van oooh pleisterje erop Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
 
Mijn vraag
Weet iemand van jullie het artikel nummer van de zij stukken op de achterruit van een Polo 6C !!!!
Ik heb ze gezien op de nieuwe Polo mooi glanzend zwart.
Volgens mij passen ze ook op een polo 6R deze wil ik wel bestellen voor mijn Polo .
Bij voorbaat dank Big Grin
 
Volkswagen  VW Polo Cross 6R Bj: 2013  TSI 1.2 77kw - 105 pk 
Mijn vraag
Weet iemand van jullie het artikel nummer van de zij stukken op de achterruit van een Polo 6C !!!!
Ik heb ze gezien op de nieuwe Polo mooi glanzend zwart.
Volgens mij passen ze ook op een polo 6R deze wil ik wel bestellen voor mijn Polo .
Bij voorbaat dank Big Grin
Zijn dat niet de zijstukken van een Blue GT?
@iechell had er die ook op voordat ze gejat waren, dus die zal wel de nummers weten
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!