Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Maat dacht 63mm (kan ik voor je checkken vanavond als ik thuis ben.

Hier de foto

e88b75c77a1ead4c2262011f430e3c4e.jpg


59d934ff1270888eef7bee70411293fc.jpg


63cfd1740a7f2b38020368eee2237038.jpg
 
Zeg Rob, even goede vrienden, en ik bedoel het niet slecht, maar...
Het valt wel op dat je vaak vragen stelt, en dat is geen probleem, daar is het forum voor.

Maar het volgende stapje, zelf intitatief tonen hoort er dan ook een beetje bij. Zelf even zoeken naar een instelling op je RNS voor de snelheidsbeperking, zelf even je bluetooth proberen van je telefoon etc. Kleine moeite, snel resultaat. Team en Cross willen je allebei graag helpen en als je dan zelf even een fotootje maakt of even het opmeet hoe groot de diameter van je uitlaat is maakt dat het gewoon zoveel makkelijker.

Uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde, zelf in een dikke Polo rondrijden en elkaar helpen een andere ook in een dikke Polo te laten rijden. Persoonlijk vind het soms een beetje ondankbaar/lui overkomen, je zult het vast niet zo bedoelen maar het moet soms wel een beetje van 2 kanten komen.
Ik heb geen glazen bol met wat jij wilt en wat je zelf al uitgezocht hebt, dus als je daar in het vervolg aan wilt denken bij het posten... dan zou ik je persoonlijk heel dankbaar zijn :)
 
Dit hoort toch niet te zijn als het erom heen zit ? En tegenwoordig hoef je het niet meer met een bout vast te draaiden hoef je ze alleen maar nog erop te schuiven en dan zit het ookal vast
7a1b6ba7a2ff9e51a2507c504e0a0ce8.jpg
 
Volkswagen  Polo R-line  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!