Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

er stond een set op marktplaats die nu weg is :)
Die GTI velgen zijn wel super mooi! Ben er bang voor dat mijn 17" mallory velgen niet meer zo mooi gaan lijken onder de Polo sinds de donkere achterlampen geplaatst zijn.
Ik ben nog aan het rondkijken voor mooie 17" velgen met donker velgenbed en lichtmetalen spaken (zoiets als mijn wintervelgen, deze GTI velgen enz.). En zo blijf je bezig he! ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
  • Leuk
Waarderingen: Marco71
Setje montani (blue gt velgen) yes!!!
870bfce5d7daacec0f54ad655665ac80.jpg

Mooie velgen!!
 
Als je dit zo allemaal leest, dan wordt er alleen al op dit forum wekelijks voor duizenden euro's uit gegeven aan auto's Big Grin En dan denk ik ook nog dat niet eens ieder lid alles vermeld op dit forum. Zou haast zelf een webshop beginnen [emoji14]
Dan denk ik bij mij zelf wat voor beroep de meeste van ons hier hebben..[emoji14]
Zeker allemaal ambtenaren hierooo Big Grin
 
  • Leuk
Waarderingen: Marco71 en polo_6r_team
@r-vera bij een bandenboer, die had ze op marktplaats staan. G de Leeuw, had dacht ik nog wat andere smaken 6C velgen te koop;)
@RobPolo444 zie hierboven de velgen 475, banden via mijn werk, dus daar geen bedragen oven ivm korting ed;)
@Smets, het valt best mee, maar goed smaken verschillen
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
  • Leuk
Waarderingen: R-Vera
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!