Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

De lichtopbrengst met MTEC Super White vind ik goed hoor!
Tja.. als 't al minder is dan gewone halogeen lampen is 't wellicht toch de moeite waard om naar die Philips Whitevision te kijken, die hebben 60% meer lichtopbrengst t.o.v. de standaard halogeen lampen... zijn dus naast witter ook een (heel) stuk feller
 
Tja.. als 't al minder is dan gewone halogeen lampen is 't wellicht toch de moeite waard om naar die Philips Whitevision te kijken, die hebben 60% meer lichtopbrengst t.o.v. de standaard halogeen lampen... zijn dus naast witter ook een (heel) stuk feller

Ja maar is het ook echt zo? Die van PIAA zouden ook veel meer lichtopbrengst hebben maar dat valt allemaal tegen.
 
Ja maar is het ook echt zo? Die van PIAA zouden ook veel meer lichtopbrengst hebben maar dat valt allemaal tegen.
Ik heb ze gekocht omdat ik de standaard lampen net te weinig licht vond geven en ik moet zeggen, het valt mij niets tegen. Voor m'n gevoel komt er idd een stuk meer licht af. Of het ook daadwerkelijk 60% is zou 'k echt niet weten, maar ze bevallen mij prima tot zover in ieder geval :)

Branden wel sneller door vaak als je de verhalen mag geloven
Zal ook wel, volgens de verpakking zouden ze zo'n 540 uur mee moeten gaan. Maar het lijkt me ook logisch, want een fellere lamp heeft een dunner gloeidraad, anders brandt ie niet feller. Een dunner gloeidraad kan minder hebben en zal eerder doorgesleten zijn dan een "standaard" lamp. Uiteindelijk denk ik dat je toch wel goedkoper uit bent met betere lampen. Stel zo'n ding kost 25 euro per lamp en gaat een jaar mee. Dan kost je dat dus 50 euro per jaar aan koplampen. Eén keertje wat schade laten bijwerken bij de spuiter is al gauw een paar honderd euro, dus als je er ook maar één keer een tikje mee kunt voorkomen omdat je die fractie eerder iets ziet op de weg heb je 't er al lang en breed uit.. maar da's mijn boerenlogica en tegen mezelf goedpraten dat 'k voor boven de 100 euro aan lampen heb vervangen die 't nog perfect deden verder :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!