Euhm de plastic versie met vast oplaadpunt, voor de lumia 1020
Ik heb hier ook interesse in..
Wat voor polo heb je?
Wat bedoel je precies? [emoji14]Een nieuw projectje waar ik me ook me, na succes, ook voor kan aanmelden?(A)
Hij zit erin! 3A afgezekerd in de zekeringkast (2A moest erin volgens de handleiding maar die is op).
Vind je dat mooi zo ding naast je mooie Radio:O
ongetwijfeld handig hoor daar niet van
Wat bedoel je precies? [emoji14]
Vind je dat mooi zo ding naast je mooie Radio:O
ongetwijfeld handig hoor daar niet van
Ik vraag mij altijd af of dat wel goed is voor je telefoon. (warmte/ kou)Heb zelf gewoon dit dingetje;
http://www.pdashop.nl/product/523447/kenu-airframe-plus-portable-car-mount-zwart.html
Stoort niet als ik de telefoon er niet in heb, en bij die ene keer dat hij opgeladen moet worden heb ik een kabeltje klaarliggen om hem op te laden
Je kunt elk roostertje toch apart regelen? Die waar ik de telefoon heb staat altijd gewoon uit bij mij. Geen probleem.Ik vraag mij altijd af of dat wel goed is voor je telefoon. (warmte/ kou)
Ik heb die van mij of in mijn jaszak, of in het bakje onder de radio. Helaas niet verbonden met de papagaai want die heeft kuren en ik weet niet wat ik er mee aanmoet.
Als ik hem gebruik voor navi dan in het bakje op het dashboard.
Thanks!mooie winterset!!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.