wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Met VCDS een aantal aanpassingen gedaan:

*bochtenverlichting geactiveerd via de mistlampen
*gordelherkenning en -waarschuwing aangezet (deze stond uit)
*akoestische waarschuwing bij sluiten en openen (via signaalhoorn van het alarm) aangezet. Heb nu het piepje van die Golfreclame Big Grin

Allemaal Spielerei, maar de bochtenverlichting is echt wel een feature met meerwaarde in deze donkere tijden.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDi Bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: kdPoloRline
Verlichting in het dashboard kastje ingebouwd!

Was wel aan klote aangezien ik niet gemaakt ben voor dit precieze werk maar goed doordat ik iets verkeerd heb uitgemeten moest ik aan het stangetje van de lichtunit nog een stukje plastic als zijnde verlenging aanbrengen. Deed ik dit niet schoot de stang van de klep eroverheen
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    793.5 KB · Weergaven: 50
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 110 PK 
nee joh, dat retrofitten we op een 6R

Net als vroegah bij de Volvo 440

bvision-341b.jpg
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Met VCDS een aantal aanpassingen gedaan:
*akoestische waarschuwing bij sluiten en openen (via signaalhoorn van het alarm) aangezet. Heb nu het piepje van die Golfreclame Big Grin

Allemaal Spielerei, maar de bochtenverlichting is echt wel een feature met meerwaarde in deze donkere tijden.

Krijg je die piep alleen als je alarm heb? of ook zonder alarm..?
 
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
Ja, ik wilde niet teveel geld uitgeven, ik had alleen een r-line stuur en geen airbag. Ik ben vanmiddag naar de airbagbank in Cuijk geweest en heb daar een airbag gekocht met inruil van mijn andere airbag uit mijn normale leren stuur.
 
Volkswagen  Polo  1.6 tdi 90 pk blue motion 
  • Leuk
Waarderingen: Marten
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!