Thermostaathuis vervangen

Hallo,

Ik heb een nieuw thermostaathuis voor mijn 1.4 8v uit '99 liggen die ik wil omruilen, oude is defect en motor wordt nu niet meer warm nu heb ik het een en ander bekeken maar het lijkt mij handig als ik de accu en de ontsteking te verwijderen zodat ik er makkelijker bij kan. is het verstandig om de ontsteking eruit te halen, en daarna weer op exact dezelfde manier weer terug te plaatsen? (ik zet streepjes op het motorblok en op de "voet"van de ontsteking) of is er dan nog steeds een mogelijkheid dat de ontsteking niet meer op de juiste tijd staat?

alvast bedankt!
 
Volkswagen  6N1  aex 
Hallo,

Ik heb een nieuw thermostaathuis voor mijn 1.4 8v uit '99 liggen die ik wil omruilen, oude is defect en motor wordt nu niet meer warm nu heb ik het een en ander bekeken maar het lijkt mij handig als ik de accu en de ontsteking te verwijderen zodat ik er makkelijker bij kan. is het verstandig om de ontsteking eruit te halen, en daarna weer op exact dezelfde manier weer terug te plaatsen? (ik zet streepjes op het motorblok en op de "voet"van de ontsteking) of is er dan nog steeds een mogelijkheid dat de ontsteking niet meer op de juiste tijd staat?

alvast bedankt!
Zou zo moeten kunnen tenzij jij per ongeluk de motor draait
 
Vaak in het geval van volkswagen zijn er geen kvs pluggen maar moet je gewoon de onderste slang van de radiateur en de motor eraf halen om het leeg te laten lopen
Top, ik was even YouTube aan het afzoeken, en zag in een filmpje een soort aftapkraantje. Maar was niet duidelijk of dat een Volkswagen was. Ik zal er niet naar zoeken en meteen de onderste slag los maken
 
Volkswagen  6N1  aex 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!