Ligt er net aan welke veren je neemt... ik vind airride niet bijzonder comfortabel, laat ik het zo zeggen. Maar zo'n setje ultralow veren is ook niet goed voor mijn bejaarde rug, en humeur.
Vind zelf het comfort van veren hetzefde als airride als je 't mij vraagt.. Maar waarom zou je hem niet op rijhoogte wegzetten en dan lekker comfortabel instappen
Dat is ook zo.. Moeilijke keuzes!Dat kan inderdaad. Maar het is meer een combinatie van vanalles wat me doet twijfelen. Zelf mijn wielen wisselen is tegenwoordig al een behoorlijke opgave. Ik heb 3 flinke hernia’s gehad en word iedere dag wakker met een pijnlijke rug. Ik ben de 40 al gepasseerd,en de hobby die ik dus al heel lang heb, begint er een beetje af te gaan. Ook niet al te veel tijd meer voor nu met 2 kids en drukte met werk.
Ik heb de kever ook nog he.
Of hij is kapot…Instappen ja, rijden nee, je blaast de balgen harder op dus minder demping, tenminste in mijn ervaring. Ik moet zeggen dat ik de auto door de weeks ook gewoon op rijhoogte laat staan. Weekend pak ik meestal de fiets en mag de auto lekker op zijn buik in de zon vertoeven!
Wie is kapot?Of hij is kapot…
Jou luchtveringWie is kapot?
"Kinderziektes" door unieke pasvormJou luchtvering
Is meestal in de zomer, lekkerder weer, mooie blauwe lucht. Dan is het leuker om je auto op te frissen dan met dit gore natte *** weer.Sodeju! Het is al weer een hele poos geleden dat ik hier iets heb gepost. Uberhaubt op het forum ben geweest.
De GT is nog steeds in mijn bezit. Helaas heeft ie de afgelopen paar jaar niet meer echt de aandacht gekregen die die eigenlijk verdiend. Door omstandigheden (werk, kinderen, de kever enz enz) is de aandacht wat verslapt.
Ik rij er dagelijks nog met alle plezier in hoor. Het is en blijft een leuk bommetje. Maar ik rij er eigenlijk geen evenementen meer mee. Daar pak ik dan toch liever het oude barreltje voor.
Maar wie weet begint het deze zomer weer een beetje te kriebelen en frissen we hem weer helemaal op.
We gaan het zien.
Deze zomer maar eens een leuk rondje doen met de mede BlueGT rijdersSodeju! Het is al weer een hele poos geleden dat ik hier iets heb gepost. Uberhaubt op het forum ben geweest.
De GT is nog steeds in mijn bezit. Helaas heeft ie de afgelopen paar jaar niet meer echt de aandacht gekregen die die eigenlijk verdiend. Door omstandigheden (werk, kinderen, de kever enz enz) is de aandacht wat verslapt.
Ik rij er dagelijks nog met alle plezier in hoor. Het is en blijft een leuk bommetje. Maar ik rij er eigenlijk geen evenementen meer mee. Daar pak ik dan toch liever het oude barreltje voor.
Maar wie weet begint het deze zomer weer een beetje te kriebelen en frissen we hem weer helemaal op.
We gaan het zien.
Dat klinkt niet verkeerd.Deze zomer maar eens een leuk rondje doen met de mede BlueGT rijders
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.