Shadow Blue Polo 6R
Shadow Blue Polo 6R

Shadow Blue Polo 6R

Merk
Volkswagen
Model
Polo 6R
Uitvoering
1.2 TSI Highline
Kleur
Shadow Blue Metallic
Bouwjaar
2011
Vraagje: Wat zouden jullie nog veranderen aan deze Polo?
Ik wil nog graag een setje 6C achterlichten met stekkers. Wat zijn nog meer leuke aanpassingen? Niet te duur a.u.b. (student) Big Grin

Bij een witte/rode/grijze/bruine/zwarte Polo kun je makkelijk zwarte aanpassingen/accenten realiseren, maar bij deze donker blauwe ziet dat niet uit. Is er überhaupt een kleur wat goed met Shadow Blue combineert? Zilver misschien? En tsjah staat dat wel als ik bijv. zilveren spiegelkappen erop zet, etc. etc. Ik zit maar even te brainstormen :mrgreen:
 
Je zou je velgen kunnen opknappen.. Stick Out Tongue

Nee zonder dollen; Je zou je kunnen richten op het interieur denk aan; andere versnellingspook, led interieur verlichting, zwarte hemel (kan goedkoop zijn, je moet er gewoon goed naar zoeken). Verder zou je nog wat kleine dingetjes kunnen aanpassen aan het interieur, ik weet niet hoe de binnenzijde er nu uit ziet?

Ramen tinten? Hoeft ook niet heel veel te kosten.. Verder zou ik de buitenkant met rust laten, want een andere bumper-kit loopt vaak aardig op in de euro's.

En die spiegelkappen zou ik laten, vind dat alleen mooi bij een witte Polo.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: VWAlexander
Gaat dit makkelijk passen? Dan bestel ik hem meteen effe.

image.jpg
 
@Peppergrey Heb je toevallig een link met uitleg of een video waar men de demontage van zo een pook uitlegt? Kan niet echt iets vinden namelijk.. Wil er niet zomaar aan beginnen te trekken enzo.

Ik ga ook het internet even in de gaten houden voor een setje 6C achterlichten. Is http://www.bm-parts.nl/polo_6c een aanrader om in de gaten te houden? Hopelijk kan ik bij iichel terecht voor een setje stekkers.
 
Vrij simpel; je moet het zilveren/chromen randje loswippen. Dat zit met een kliksysteem vast zoals te zien is bij die foto hierboven. Als je dat los hebt, dan kan je de hoes naar boven trekken. Maar op het laatst blijft hij vastzitten, omdat er nog een ring onder de knop zelf zit. Deze moet je losmaken en dan is hij eraf. Montage is exact hetzelfde, maar dan andersom..

< in dit filmpje kan je dat goed zien. Let op; bij de polo haal je niet het hele kapje los, maar alleen dat zilveren/chromen randje. En uiteraard hoef je niet de knop eraf te halen, want je hebt een volledig nieuwe knop+hoes.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: VWAlexander
Vrij simpel; je moet het zilveren/chromen randje loswippen. Dat zit met een kliksysteem vast zoals te zien is bij die foto hierboven. Als je dat los hebt, dan kan je de hoes naar boven trekken. Maar op het laatst blijft hij vastzitten, omdat er nog een ring onder de knop zelf zit. Deze moet je losmaken en dan is hij eraf. Montage is exact hetzelfde, maar dan andersom..

< in dit filmpje kan je dat goed zien. Let op; bij de polo haal je niet het hele kapje los, maar alleen dat zilveren/chromen randje. En uiteraard hoef je niet de knop eraf te halen, want je hebt een volledig nieuwe knop+hoes.
Thanks man! Heb hem zojuist besteld :)
 
Bij deze wat filmpjes die vandaag gemaakt zijn omtrent het distributieketting gebeuren, die in het "wat heb jij voor je auto gekocht"-topic besproken zijn.
Zal nog eens kijken of ik betere microfoon kan vinden dan mijn iphone, maar het is opzich al best duidelijk te horen op deze manier.

Dichtbij:

Afstand:
(hier hoor ik geluiden die ik nog niet eerder gehoord heb)

Duidelijke (korte) ratel bij start:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!