Hij staat echt hoog moet hem zsm afstellen. Maar hoe ahah! Morgen wil ik het proberen, zo niet maandag even naar een garage.
VW Polo AW |
Highline Business R
95PK
Klopt moet met plastic op de koplamp doen.. afstel knopje in de auto werkt bij deze blijkbaar niet. Zowel 1 als 3 blijft dezelfde hoogte..Afsstellen met het knopje in de auto?
Of met die witte plastic imbusjes op je koplamp unit?
Iemand had ze hier @Juno Leloup. Volgens mij kon je t lichtbeeld niet afstellen.Zijn de Diversion / Ali mensen hier nog blij met hun aftermarket LED koplampen?
Ik overweeg ze ook aan te schaffen
weet iemand waar ik de kabel adapter kan halen voor hallogeen naar led? google kom ik niet verder mee
geen andere link? dus zonder hoogteregelaar k heb echt alleen de adapter nodig...
Ik heb ze te koop staan, want heb sinds kort OEM LED laten inbouwen.Zijn de Diversion / Ali mensen hier nog blij met hun aftermarket LED koplampen?
Ik overweeg ze ook aan te schaffen
hoi heb je ze zelf ingebouwd? en heb je misschien een foto van de connectoren op de adapter?Ik heb ze te koop staan, want heb sinds kort OEM LED laten inbouwen.
De lampen zijn op zich prima, maar DRL LED verlichting dimt niet, dus in de avond staat alles op 100% te shinen.
Hoogteregeling werkt ook prima met het verstelknopje binnen in de auto.
Je mag ze van mij voor een mooie prijs overnemen.
Je/ik heb/had geen adapter nodig, was gewoon plug en play.hoi heb je ze zelf ingebouwd? en heb je misschien een foto van de connectoren op de adapter?
ah oke thanks voor je antwoord, die van jou waren zeker fabrieksaf met led geleverd.Je/ik heb/had geen adapter nodig, was gewoon plug en play.
Heb je ook foto’s? Wat wil je ervoor hebben, mag wel via een dm berichtJe/ik heb/had geen adapter nodig, was gewoon plug en play.
Ik heb ze te koop staan, want heb sinds kort OEM LED laten inbouwen.
De lampen zijn op zich prima, maar DRL LED verlichting dimt niet, dus in de avond staat alles op 100% te shinen.
Hoogteregeling werkt ook prima met het verstelknopje binnen in de auto.
Je mag ze van mij voor een mooie prijs overnemen.
Nee, was gewoon met halogeen koplampen.ah oke thanks voor je antwoord, die van jou waren zeker fabrieksaf met led geleverd.
Wat is je vraagprijs? De angel eyes konden worden uitgeschakeld toch?
Wil je mij ook even laten weten, wat je ervoor wil hebbenHeb je een PM gestuurd.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.