Kan je dit dan ook uit en aan zetten met een klik in het systeem zodat de APK keurmeester niet moeilijk doet?Ja dat kan met vcds.
denk eerder dat meneer de agent daar eerder moeilijk over gaat doen dan meneer de apkKan je dit dan ook uit en aan zetten met een klik in het systeem zodat de APK keurmeester niet moeilijk doet?
zie ik nou een vliegtuig of een auto
Dat denk ik ook. In Amerika zag het er anders heel gaaf uit. Het heet daarom ook niet voor niets US lights, haha.denk eerder dat meneer de agent daar eerder moeilijk over gaat doen dan meneer de apk
Ik zou ze dan coderen samen met de dagrijverlichting zodat ze uit gaan zodra je dagrijverlichting in je menu uitzet. Dan zet je DRL uit als je de auto voor de keuring brengt, en zet je het weer aan als je wegrijdt. Kun je ook niet afgekeurd worden want je krijgt geen afkeur als je auto geen DRL heeft.Kan je dit dan ook uit en aan zetten met een klik in het systeem zodat de APK keurmeester niet moeilijk doet?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.