Je hebt andere knoppen voor je stuur. Stuur zelf kun je houden. En iemand die de bekabeling voor je verandert.
En je hebt een andere hendel nodig als je het helemaal mooi wilt doen.
Ik heb zo een stuur. Ik neem aan dat deze compleet moet vervangen worden?Je hebt andere knoppen voor je stuur. Stuur zelf kun je houden. En iemand die de bekabeling voor je verandert.
En je hebt een andere hendel nodig als je het helemaal mooi wilt doen.
Bedankt voor je antwoord. Ken je iemand die dit kan regelen. In zeist vragen ze er 475 euro voor, best prijzig vind ik.Ohw je hebt helemaal geen MF stuur, dat had ik even gemist, sorry. Dan heb je inderdaad een ander stuur nodig met knopjes.
En moet er nog wat meer veranderd worden aan de bekabeling. Maar het is denk ik wel in te bouwen hoor. Heb het wel eens gedaan op een Polo 6C.
Top!! Heb je een artikelnummer voor mij van de stuur en hendel die vervangen moet worden.Bedankt voor je antwoord. Ken je iemand die dit kan regelen. In zeist vragen ze er 475 euro voor, best prijzig vind ik.
Combischakelaar is volgens mij de 6C0953513 (links geen cruise, rechts geen TRIP)
Stuur is volgens mij de 6C0419091F (cruise control maar zonder ACC/mode knopjes)
Controleer altijd even de foto's voordat je iets koopt.
Dus je hebt nu cc op je stuur en een hendel zonder cc?
precies, hij had een hendel met links cruise en rechts trip. nu zit alles op het stuur.Dus je hebt nu cc op je stuur en een hendel zonder cc?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.