Polo 6c 2016 multifunctionele stuur

Hoi,

vorige week eigenaar geworden van een polo 6c uit2016. Dit is inmiddels mijn 3e polo. Ik wil graag een multifunctionele stuur in mijn auto met de cruise controle er in. Nu zit die op de hendel. Weet iemand welke stuur en onderdelen ik moet hebben.

greetzz
 
Polo  6c  1.4 tdi 
Hi
Je hebt andere knoppen voor je stuur. Stuur zelf kun je houden. En iemand die de bekabeling voor je verandert.
En je hebt een andere hendel nodig als je het helemaal mooi wilt doen.

Je hebt andere knoppen voor je stuur. Stuur zelf kun je houden. En iemand die de bekabeling voor je verandert.
En je hebt een andere hendel nodig als je het helemaal mooi wilt doen.
Ik heb zo een stuur. Ik neem aan dat deze compleet moet vervangen worden?
 

Bijlagen

  • 82FB85EB-365A-45F0-8C9D-93E936ACA590.jpeg
    82FB85EB-365A-45F0-8C9D-93E936ACA590.jpeg
    33.9 KB · Weergaven: 68
Polo  6c  1.4 tdi 
Ohw je hebt helemaal geen MF stuur, dat had ik even gemist, sorry. Dan heb je inderdaad een ander stuur nodig met knopjes.
En moet er nog wat meer veranderd worden aan de bekabeling. Maar het is denk ik wel in te bouwen hoor. Heb het wel eens gedaan op een Polo 6C.
Bedankt voor je antwoord. Ken je iemand die dit kan regelen. In zeist vragen ze er 475 euro voor, best prijzig vind ik.
 
Polo  6c  1.4 tdi 
Combischakelaar is volgens mij de 6C0953513 (links geen cruise, rechts geen TRIP)
Stuur is volgens mij de 6C0419091F (cruise control maar zonder ACC/mode knopjes)

Controleer altijd even de foto's voordat je iets koopt.

Ik heb de genoemde onderdelen besteld. Ik zal het laten weten als ze binnen zijn. Zijn er nog andere opties die je mij aan raad ?
 
Polo  6c  1.4 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!