Geel ongelezen (zoals ze nu zijn) en wit als ze gelezen zijn.
Seat
Arona 2020
1.0 TSI 115PK DSG
Als dat mogelijk is, gaat mijn stem naar deze oplossingGeel ongelezen (zoals ze nu zijn) en wit als ze gelezen zijn.
Ben ik het mee eens, nu klik ik er vaak op zonder er een nieuw bericht is.oei oei oei jij durft.
Ik zou ze geel houden, en dan een andere kleur als er een nieuwe bericht is.
Je kan een app icon aanmaken op je mobiel. Dat als je erop klikt je naar de site gaat.De grijze cijfers naast de items mss ook in het mooi "wit" verander (is niet zo duidelijk nu)
En eventueel bij een nieuw bericht op een item die laten in "rood" veranderen.
Een Android & Apple App voor de smartphone zou ook leuk zijn
ah zoJe kan een app icon aanmaken op je mobiel. Dat als je erop klikt je naar de site gaat.
Deze zou ik inderdaad moeten aanvragen of dat mogelijk is, is niet een stuk zelf gemaakte code..Ik had dus een verzoek m.b.t. het @'den van iemand, wellicht wel 1tje waar iedereen iets aan heeft.
Zojuist heb ik een topic geschreven waar ik redelijk wat mensen in moest @'den, maar hiervoor moest ik naar mijn muis grijpen om een persoon aan te klikken en zo de persoon definitief te @'den. Zou dit kunnen worden gedaan met een 'TAB' klik en een 'ENTER' wellicht? Ik weet niet of dit een functie is in beheer van jullie of van XenForo, maar het zou wel vet wezen
heb je een screenshot ter verduidelijking wat je bedoeld?De grijze cijfers naast de items mss ook in het mooi "wit" verander (is niet zo duidelijk nu)
En eventueel bij een nieuw bericht op een item die laten in "rood" veranderen.
Een Android & Apple App voor de smartphone zou ook leuk zijn
niet direct een screenshot,Deze zou ik inderdaad moeten aanvragen of dat mogelijk is, is niet een stuk zelf gemaakte code..
heb je een screenshot ter verduidelijking wat je bedoeld?
gedaan, zowel bij de lichte als donkere versie van de site aangepast, bedankt voor het melden!niet direct een screenshot,
maar op de startpagina van my polo waar de eerste 15 onderwerpen onder elkaar staan staat links voor elk onderwerp een cijfer van 1 tot 15, en die zijn grijs en bijna niet te zien.
of deze ook in het wit kunnen gezet worden zoal de tekst.
Wie zegt dat?
En daarop antwoord ik met een vraag
Een kentekenplaathouder die ik van de dealer krijg is gratis of, althans ik heb die altijd gratis meegekregen.
Maar als forummer begrijp ik dat daarvoor betaald moet worden.
Alleen hoe graag ik hem ook wil en er bereid voor ben om te betalen, het is onduidelijk aangegeven waar of hoe ik die kan bestellen.
En een investering is in mijn ogen iets heel anders, jouw auto bijvoorbeeld
Bij een dealer breng je toch ook je geld mee voor de diensten, uiteindelijk betaal je die houder zelf in het kleinmateriaal wat ze je berekenen.. slecht voorbeeld in mijn ogenEen kentekenplaathouder die ik van de dealer krijg is gratis of, althans ik heb die altijd gratis meegekregen.
Maar als forummer begrijp ik dat daarvoor betaald moet worden.
Alleen hoe graag ik hem ook wil en er bereid voor ben om te betalen, het is onduidelijk aangegeven waar of hoe ik die kan bestellen.
En een investering is in mijn ogen iets heel anders, jouw auto bijvoorbeeld
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.