Multifunctioneel stuur of stuurkolom schakelaar

Klopt dat je dan niets extra's krijgt omdat MFA/MFD al is geactiveerd in VCDS bij jou voor je boordcomputer.
Als je een GTI tellerunit erin zet dan zal dat waarschijnlijk anders worden.

Als je zondag naar de meet en greet in Amersfoort gaat kun je wellicht alle verschillen zien.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
Zoals ik nu kan zien krijg jij niets extra's dan wat je nu kan met je boordcomputer en de knoppen op de ruitenwisser hendel.
Als je de extra rechter knoppen op het stuur zou hebben kun je nog niets extra's, dan werkt ook alleen maar up en down

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

dat is bij mij ook, de middelste knop doet het ook, kun je de tellers mee nul stellen zoals het kleine knopje aan de onderkant van de ruitenwisserhendel.
 
Bijna alle problemen zijn opgelost maar nog niet allemaal
Na het plaatsen van mijn R-Line stuur werkte mijn boordcomputer nog steeds niet.
Ik heb er toen een andere combischakelaar in gezet met wel de bediening van de boordcomputer op de ruitenwisser handel, nog steeds werkte het niet.
Ik kwam erachter via Elsawin dat ik 3 draden miste van mijn combimodule naar mijn tellerunit, ik heb die 3 draden er netjes bijgezet met een gemaakte kabelboom.
In VCDS het MFD weer aan gezet en nu heb ik wel de complete boordcomputer die er af fabriek dus niet op zat.
Maar toen werkte de bediening op stuur nog niet, ook de volume regeling niet voor de RNS510 die eerst wel werkte.
de stuurhoeksensor gaf steeds een foutmelding en mijn ramen kon ik niet meer bedienen met de remote.
Uiteindelijk met VCDS de stuurhoeksensor weer goed kunnen inleren, dus ook opgelost.
Vandaag weer ff met VCDS alles nagekeken en alle foutcodes eruit gehaald.
Toen werkte ineens wel weer de linker knoppen op het stuur om de RNS510 te bedienen, dus het probleem was dat er nog foutcodes in stonden.
De comfort module was goed geprogrammeerd om de ramen te kunnen bedienen maar werkte nog niet, ik heb alle ramen opnieuw ingeleerd en toen werkte de ramen weer wel via de remote, dus dat was het probleem.
Het enige wat ik nog niet aan de gang krijg is dus de boordcomputer bedienen met de rechter knoppen op het stuur.
Weet iemand hier een oplossing voor???
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!