Mfs stuur inbouwen

Zie de post van Crosspolo, veel duidelijker dan dat is er niet Stick Out Tongue
Aj.....daar was ik al bang voor.....
Als je snapt wat er bedoelt wordt is het vast heel simpel, maar ik kom er even niet uit...

Waar vind ik; Aansluiting op de stuurkolom pin 9 constant plus
Waar vind ik; pin 10 op lin-bus.
Deze weet ik wel te vinden; Deze heb ik gepakt op de aansluitstekker van de deur T28 stekkerblok pin 16 grijs/paars.
Moet ik pin 9 en 10 dan verbinden en vervolgens 'voeden' vanuit stekkerblok T28?
 
@polo_6r_team
Eindelijk tijd gevonden om het stuk op de Engelse site door te lezen.
Als ik het goed heb moet ik een reparatie kabeltje kopen (000 979 009 E) bij de dealer.
Deze gebruik ik dan om aan te sluiten op pin 9 en 10 van de connector ergens achter het stuur. Moet het stuur er dan af?
Vervolgens deze twee doortrekken naar een pin in de verlichtingsschakelaar én een pin bij de deurconnector?

Kan iemand bovenstaande bevestigen? (dan valt het inderdaad wel mee..)
 
Ja stuur moet eraf om bij die stekker te kunnen.
Bij mij zat het er al omdat ik al mfs stuur had.
En volgens mij moet er een naar de BCM en een naar de lin-bus en die zit schijnbaar ook bij de deurconnector
Maar op de BCM zit ook de originele lin-bus
En als je fabrieksalarm heb zit er ook een bij die schakelaar om de interieursensoren uit te schakelen
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!