Jammer en sterkte!Ik zal er niet bij zijn, komende maandag wordt ik geopereerd dus weer ff uit de running.
Jammer Frans! Spoedig herstel alvastIk zal er niet bij zijn, komende maandag wordt ik geopereerd dus weer ff uit de running.
Neem je d'r mee! Ze is ook welkom, ze heeft tenslotte ook een PoloIk kan er helaas ook niet bij zijn
Mijn vriendin is die dag jarig dus dat heeft de prioriteit uiteraard
Dat is waar, maar we gaan voor haar verjaardag een dagje weg. Al vind ik je idee wel heel leuk
De polo heb ik voor haar uitgezocht, ik onderhoud haar auto dus ik wilde eentje die heel makkelijk was waar ik alles van wist zodat er geen gedoe is. Daarom maar dezelfde soort auto als ik. Ze is er overigens wel echt heel blij mee
Ja wij hebben een groepsapp! Stuur me even je nummer prive voeg ik je toe aan de groepsappSpreekt team Zwolle nog ergens af zodat we samen die kant op kunnen rijden?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.