Klepsysteem Polo 6c

Heeft iemand ervaring met het inbouwen van een kleppensysteem?, ik zie nu op AliExpress en een vriend heeft het gemonteerd in zijn golf 6. Echter gaan deze met mm, iemand ervaring hoeveel die van een polo is?
 

Bijlagen

  • IMG_8251.png
    IMG_8251.png
    409.8 KB · Weergaven: 31
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
De metaalkwaliteit van Chinees spul is vaak aanzienlijk slechter.
Daarnaast zijn plastic delen (zoals de sensor) vaak slecht tot niet geïsoleerd dus kan het smelten.

Mijn ervaring is dat Chinees in eerst instantie goedkoper is, maar meer 'kennis' vergt, omdat je zelf nog aanvullend arbeid moet verrichten.
Denk aan gaten boren, coaten / spuiten van metaal tegen roest, isoleren van kabels en ander plastic spul.
Daarnaast sluit het vaak ook niet heel mooi aan op het originele spul.

Mijn Polo heeft ook een klep, maar van Workshop No.5 uit Duitsland. Hoogwaardig materiaal en afwerking.
Dat zit er nu ~5 jaar onder, en buiten verkleuring door temperatuur, ziet het er nog als nieuw uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Emskk27
De metaalkwaliteit van Chinees spul is vaak aanzienlijk slechter.
Daarnaast zijn plastic delen (zoals de sensor) vaak slecht tot niet geïsoleerd dus kan het smelten.

Mijn ervaring is dat Chinees in eerst instantie goedkoper is, maar meer 'kennis' vergt, omdat je zelf nog aanvullend arbeid moet verrichten.
Denk aan gaten boren, coaten / spuiten van metaal tegen roest, isoleren van kabels en ander plastic spul.
Daarnaast sluit het vaak ook niet heel mooi aan op het originele spul.

Mijn Polo heeft ook een klep, maar van Workshop No.5 uit Duitsland. Hoogwaardig materiaal en afwerking.
Dat zit er nu ~5 jaar onder, en buiten verkleuring door temperatuur, ziet het er nog als nieuw uit.
Bedankt voor je info, ik zie er van af inderaad
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!