ooh oke, dat doet ie nog nietAls je een harde ratel van maximaal 1-2 seconden hoort na een koude start
De kapotte Polo was van mijn moeder, bwj 2010 en circa 110000km op de teller, steeds rustig mee gereden.Conclusie? Na hoeveel KM zou ik mijn ketting moeten vervangen?
bijna 150.000Hoeveel km heb je op de auto?
Vervang dan ook de boutjes van het dekseltje van het variabele nokkenastanwiel. Deze willen nog wel los lopen, met olielekkage op de riem tot gevolg. Originele aangepaste exemplaren bij de dealer verkrijgbaar.Ik wil inderdaad de distributie riem van de auto laten vervangen bij 200xxx
Ben benieuwd hoeveel dat gaat kosten.
Zelf ga ik dat niet vervangen, thanks voor de tip!Vervang dan ook de boutjes van het dekseltje van het variabele nokkenastanwiel. Deze willen nog wel los lopen, met olielekkage op de riem tot gevolg. Originele aangepaste exemplaren bij de dealer verkrijgbaar.
(heb de boutjes zelf preventief vervangen, bleek dat er 2 al los zaten)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.