big monsterAls het mee zit komt de intercooler er zaterdag in
Volkswagen
Polo
-
big monsterAls het mee zit komt de intercooler er zaterdag in
Hou hem nog wel een jaar en dan wie weet een andere.je hoeft niet te raden gaat beetje op een clubsport lijkenEn nu mogen we raden? misschien een idee om meteen een andere auto te kopen? Je blijft aan het updaten
Ja zekerHoppa, achterbank gaat er uit?
Oh dat is balen, ik heb dit even gemist. Ik ben nog op zoek naar een mooi setje ipv het alcantara in de GTI wat niet (diep) genoeg zit.Ik denk dat de liefhebber die het setje gekocht heeft erg blij is met het setje die erg zeldzaam is
Leer was binnen dag verkocht is hier niet te krijgen dus ja snel wegOh dat is balen, ik heb dit even gemist. Ik ben nog op zoek naar een mooi setje ipv het alcantara in de GTI wat niet (diep) genoeg zit.
Ik heb mijn GTI nog, welk interieur heb je precies?Oh dat is balen, ik heb dit even gemist. Ik ben nog op zoek naar een mooi setje ipv het alcantara in de GTI wat niet (diep) genoeg zit.
Ik heb dit interieur, even een fotootje van internet gepakt.Ik heb mijn GTI nog, welk interieur heb je precies?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.