Gefeliciteerd met je aanwinst. Ga je er nog wat speciaals van maken of is het je daily drive?
Ja je kent me zal wel het een en ander veranderen maar probeer t een daily te houden hahaGefeliciteerd met je aanwinst. Ga je er nog wat speciaals van maken of is het je daily drive?
op naar de 1000pk?
Nou we zijn wel met van alles bezig ja hahahaop naar de 1000pk?
Je maakt mij nieuwsgierig, je gaat me toch niet zeggen dat je Polo straks een Huracán eruit gaat trekken?Nou we zijn wel met van alles bezig ja hahaha
Kan wel zeggen dat me Polo straks meer pk heeft dan welke ook op dit forum als alles volgens plan gaatJe maakt mij nieuwsgierig, je gaat me toch niet zeggen dat je Polo straks een Huracán eruit gaat trekken?
Ja zou wel willen weten wie de meeste paarden onder de kap heeft hierDat zijn uitspraken! Ben erg benieuwd wat het gaat worden. Scheelt dat de meeste hier stage 1 gechipt zijn, dus je bent er al snel over heen hè.
Maar ff een topic aan gemaakt dus we gaan het zien hahaVolgens mij is @GTIFANATIC bezig met stage 3 turbo swap. Maar de cijfers blijven nog uit. Was wat tussen gekomen volgens mij
Gaat mij om de Polo aw Gti en Polo wrc is 220 standaard toch?Polo WRC is toch 330 pk ofzo met chip? Ga je dat eruit halen?
ja vgmGaat mij om de Polo aw Gti en Polo wrc is 220 standaard toch?
Ben benieuwd! Weet je al waar je op de bank gaat? Heb je alle hardware enz al aangeschaft of is nu het startsein gegeven?Maar ff een topic aan gemaakt dus we gaan het zien haha
Ik ben langzaam op weg eerst auto klaar maken met van alles en nog wat gister oilcatch tank laten inbouwen en grotere remmen.Ben benieuwd! Weet je al waar je op de bank gaat? Heb je alle hardware enz al aangeschaft of is nu het startsein gegeven?
heb je leer interieur? is niet geleverd toch?Wil er gewoon een hele snelle jonge van maken daarom gaat ook het Nieuwe leer interieur dat ik gekocht had weg
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.