Of comfortline 6r stoelen, zijn ook grijs maar zonder streepjespatroon.Klopt, standaard BM stoelen zijn minder en geven totaal geen steun.
Je zit er als het ware op.
Ikzelf heb gekozen voor Highline stoelen een klusje van niks en zitten heerlijk.
Ik zit nu in de stoel
GTI stoelen zitten het fijnste vind ik, volgende week maar plaatsen.Of comfortline 6r stoelen, zijn ook grijs maar zonder streepjespatroon.
Zitten ook prima.
Die zijn het zelfde als bm stoelen.Of comfortline 6r stoelen, zijn ook grijs maar zonder streepjespatroon.
Zitten ook prima.
Nee zelfde als higline maar ander patroon.Die zijn het zelfde als bm stoelen.
aha ok.Nee zelfde als higline maar ander patroon.
Zie toch wel meer verschillen. Ander soort stof, de grijze heeft ribbels in de leunig en zitvlak.zie... het zelfde
alleen ander patroon als bluemotion
ik zie ook verschillen.Zie toch wel meer verschillen. Ander soort stof, de grijze heeft ribbels in de leunig en zitvlak.
ander stofje eroverheen.
ander stofje eroverheen.
zker geen highline met ander stofje!
leuke advertentie!≥ Polo 6R 6C Highline - Interieur en Bekleding - Marktplaats.nl
Polo 6r 6c highline interieurlink.marktplaats.nl
lekker goeie fotos ook
heb jij niet een andere taak hier?lekker goeie fotos ook
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.