Dat was ik, maar heb inmiddels al zwarte origineel van vw erop zittenIk heb hoog glans zwarte spiegelkappen voor de polo AW eindelijk binnen, wie had ook al weer interesse?
Volkwagen
Polo AW GTI
2.0TSI 200PK
Dat was ik, maar heb inmiddels al zwarte origineel van vw erop zittenIk heb hoog glans zwarte spiegelkappen voor de polo AW eindelijk binnen, wie had ook al weer interesse?
ah kijk topDat was ik, maar heb inmiddels al zwarte origineel van vw erop zitten
Alles voor de rubbere mattennnWas maandag de afspraak voor de Wintercheck vergeten hehe, maar morgen weer een nieuwe kans
Cool.
Maar de rest van het land zien heb je 2 maanden nodig.
Je bedoelt Kiev bezoeken.
Een reisje van de ene stad naar de andere duurt wel ff.
Wegen heel slecht.
Afstand van 500km minimaal 8u.
Veel plezier
Heb je hem al aangeschaft? Zit zelf ook aan te denken om hem rechts van de radio te plaatsen. Twijfel alleen nog of ik oplaadfunctie erbij wil of niet.Brodit Proclip 854383 Volkswagen Polo 10-
Brodit Proclip 854383 Volkswagen Polo 10-www.broditnederland.nl
Die van mij niet, bij mij kan je ook proefritje maken en als het bevalt kopen en overschrijvenGisteren proefrit gemaakt met een 6c uit 2016. Viel me op dat hij best zwaar stuurt als je langzaam rijdt (ong. 15 - 20 km/h). Herkennen andere 6c rijders zich hierin?
slap excuusNee geen R-Line, maar wat niet is kan wel komen
Gaaf! Laatste dier van de dag is wel bizon-der! Leuke aflevering, eerste keer dat ik het kijk, maar zal de rest ook ff checken!
Ik heb 7 wilde beren, 1 coyote en honderden andere dieren in 1 dag gezien!
Onwerkelijk dit.
Wat voor?Zaterdag andere auto ophalen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.