Van wat ik heb begrepen vragen ze er ook naar, dus als je dan alsnog 'vergeet' ben je aan het frauderen met alle gevolgen van dien helaas.Je bent niet wettelijk verplicht deze schuld te melden. Een studiefinanciering is geen BKR registratie. Je mag het ‘vergeten’ te vermelden bij je hypotheek aanvraag Mogelijk dat je dan wel de optie hebt tot kopen. Je bent nu immers meer kwijt aan huur dan de hypotheek lasten.
Van wat ik heb begrepen vragen ze er ook naar, dus als je dan alsnog 'vergeet' ben je aan het frauderen met alle gevolgen van dien helaas.
Welk risico kan er zijn? Zolang jij elke maand je termijn bedrag betaald zal er nooit iemand naar jou omkijken....heeft dat geen risico's op de lange termijn, zou ik het 'vergeten'?...
Ik heb het afbetaald, en kan nog vrij weinig. Dan is huren de oplossing! Tevens woon ik wel in de randstadHuren inderdaad. Kopen is met de sterke huizenmarkt bijna niet te doen als je geen dubbel inkomen hebt, en dan zit ik ook nog in de terugbetaalregeling van het studiefinancieringstelsel die me ook weer de nodige duizenden euro's kost op mijn maximale hypotheekbedrag. En dan heb ik het over Limburg, waar over het algemeen alles maar een kwart tot een helft van de prijs is van de huizen in de randstad.
Maargoed, ik zit prima nu en tegen de tijd dat ik deze plek zat ben, heb ik hopelijk meer opties.
Hier zijn normale appartementen met 2 slaapkamers en 60 m2 zo'n 130-140k als het niet meer is@Jay511 Gewoon naar Limburg komen joh. Hier kost een villa hetzelfde als een mini appartement aan de Amsterdamse grachten
volgensmij was het enige gevolg dat je niet aanspraak kunt doen op een of ander fonds die men helpt dat ze hun hypotheek niet kunnen betalen oid
En daarom dus ook pas zoiets vertellen als ze ernaar vragen, als ze er niet naar vragen heb je geluk. Maar een standaard vraag is 'Heb je openstaande schulden/leningen' en dan moet je een studieschuld wel vermelden.Toen ik nog bij een bank werkte (1993-2014) kon de bank de hypotheekschuld direct opeisen als klanten
bepaalde zaken verzwegen of onjuiste informatie verstrekte.
Ja kan, stuurbekrachtiging van een GTI staat in een zwaardere stand, kan teruggezet worden naar origineel of zelfs lichter.Dit ook mogelijk in een 6R 2011 GTI? Wil m iets lichter hebben...
Hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk?Dit is de dikste reisvlog die ik tot nu toe heb gemaakt.
Dat weet ik zelf ook niet. Ik weet het pas tot alles gemonteerd is.Hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.