Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Stick Out TongueStick Out TongueStick Out Tongue

11393259_1012999702044413_4903409640758066649_n.jpg
 
Ik heb mijn Polo op autoscout gezet.

Niet dat ik van mijn auto af wil ofzo. Maar ik wil m best verkopen als iemand er genoeg geld voor over heeft.

Ik ga namelijk voor een lange tijd naar het buitenland, en aan de ene kant denk ik, dat ik m dan best kan verkopen en als ik terug kom ik weer een andere auto koop.

Op dit moment ben ik van plan om mijn auto dus voor een lange tijd te laten schorsen en stil te laten staan ergens, maar als er een goede bieder is, dan mag die m hebben. Stick Out Tongue

http://ww3.autoscout24.nl/classified/271717985


wow. ik ben verliefd op je polo.... jammer dat hij teveel km heeft
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
ik snap je redenatie, echter, ik ga dan van een auto met 80.000km naar 120.000 Stick Out Tongue
Ik snap jou ook wel maar onderhoud is toch echt het belangrijkst.
ik zou eerder naar de geschiedenis en onderhoud kijken dan km-stand... :)

En dit bedoel ik dus! Als er nooit bezuinigd is op onderhoud dan loont het. Mijn auto is technisch prima in orde. (230.000 op de klok, vliegwiel en koppeling vervangen, bij 212.000 grote beurt gehaald waarbij olie, remvloeistof, koelvloeistof etc is vervangen, turboslangen van intercooler t/m turbo vervangen, multiriem vervangen) en dat is enkel wat ik heb vervangen in een jaar tijd. Turboslangen zijn preventief. Kon daar voor mooi bedragje aan komen (nieuwprijs +- 500 euro) en de nokjes waren nog bijna nieuw dus vervangen.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
  • Leuk
Waarderingen: capszz en GertJan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!