Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Drie op een rij spelen :)

20150517_190125.jpg


Gister een foto van de 6C R-line gezien en zag opeens dat de ondergrill hoogglans zwart is. Ziet er echt vet uit, misschien de ondergrill van mijn 6c ook even wrappen Big Grin
Volkswagen+Polo+TSI+R-Line+Geneva+2014+Photos+(8).jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: starsky
Ik heb iemand gevraagd om te filmen. En deze foto is een screenshot van een filmpje.
En hier is het filmpje!
Helaas moest ik gelijk na het filmpje vol in de ankers voor een Nederlander met aanhanger die totaal niet in z'n spiegels gekeken had, anders had hij op de teller misschien nog de 270 aangetikt.

 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C  GTI 1.8 192pk DSG 
Zou het niet eens aandurven om op die snelheid met CC aan te rijden..
Kwam trouwens de deutsche politie nog tegen, reden zelf ook te hard en ik kwam er met een beschaafde 160km/h voorbij.
Het fijne is. In Nederland zou ik het echt niet aandurven om zo snel te rijden. De wegen lenen zich er niet voor. Terwijl je in Duitsland gemakkelijk 100km rechtdoor kan op een vlakke weg zonder hobbels of gaten.
 
Volkswagen  Polo 6C  GTI 1.8 192pk DSG 
Schrok mij een hoedje toen ik dit filmpje terug ging kijken. Dacht in eerste instantie dat het versneld was. Bleek volgens m'n maat niet zo te zijn. Damn wat gaat dat hard!

 
Volkswagen  Polo 6C  GTI 1.8 192pk DSG 
Tijdens ons vaste ritje woon-werk verkeer heeft mijn Polo zich plotseling bezeert op de autobaan... :( "Gelukkig" alleen de voorruit (wel bestuuderszijde, midden in het gezichtsveld). Blij dat er geen lakschade is! Volgende week wordt er een nieuwe voorruit in geplaatst! image.jpg image.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
Tijdens ons vaste ritje woon-werk verkeer heeft mijn Polo zich plotseling bezeert op de autobaan... :( "Gelukkig" alleen de voorruit (wel bestuuderszijde, midden in het gezichtsveld). Blij dat er geen lakschade is! Volgende week wordt er een nieuwe voorruit in geplaatst! image.jpg image.jpg
Aiiii da's pech... maar ik zeg altijd maar zo, beter een sterretje in je glas, dan een glas in je sterretje! :mrgreen:

kutgrap, ik weet 't
 
Net op tijd klaar voor de meeting dus? Stick Out Tongue
Uiteraard! Dan staat hij er hopelijk weer als nieuw bij!

Aiiii da's pech... maar ik zeg altijd maar zo, beter een sterretje in je glas, dan een glas in je sterretje! :mrgreen:

kutgrap, ik weet 't
Er zat al een klein sterretje in wat ooit geharst was. Stoorde me enorm. Geluk bij een ongeluk mag er nu wel een nieuwe voorruit in :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!