Hey Peter,Oke, goed om te weten. Heb verder nog niks gehoord over of er nu nog wel of geen vervanger komt of geld retour. Ik begin er wel steeds minder van te snappen. Voor zover ik weet komt er in een polo 6r een camera van een golf 6 (1e post van dit topic). In combinatie met een RNS510 moet er dus een 26 polige kabel bij geleverd worden. Ik neem aan dat het dus niet uitmaakt of het om een golf of polo gaat. Wat me opvalt is dat een set voor een golf (ook RNS510) duurder is dan een polo. Waarom? Het is toch identiek? Tevens is die nog wel compleet te bestellen op hun site zo te zien(maar dus veel duurder). Dan lijkt het me niet zo moeilijk op te lossen toch? Maar misschien denk ik te makkelijk. Mochten ze overgaan tot geld retourneren dan moet ik zelf alles maar bij elkaar zoeken denk ik. Golf 6 camera, adapterring en 26 polige kabel.
wat?minimaal een dag mee bezig!
Dan zal het aan mij gelegen hebben… ik vond het een pruts werk…
die persoon die die tutorial schrijft is zelf naar een electrician gegaan hoe moet ik weten hoe die dat doet.Hey Peter,
Ik wil je een aantal tips geven! Ik heb afgelopen weekend een emblem camera geplaatst in mijn volkswagen polo 6C uit 2014.
Allereerst gebruik deze link voor een handleiding hoe je deze moet monteren. Houd er rekening mee je bent er minimaal een dag mee bezig! Vooral de bekabeling door de rubber van je achterklep verwerken is een drama (glijmiddel is je best vriend haha).
https://www.team-bhp.com/forum/diy-...ustom-adapter-plate-water-drain-page-3-a.html
Ik heb zelf de camera gekocht via AlieExpress. Ik weet niet of ik de lino mag delen, niet verwijder ik deze direct. Van te voren kan je contact opnemen met de verkoper, hij is erg behulpzaam, ook tijdens de installatie! Deze kwam binnen een week aan zonder problemen met inklaringskosten etc. Ikzelf heb de G6, SonyLens gekocht voor mijn polo.
Auto Badge Flip Reverse Logo Camera Kofferbak Schakelaar Embleem Achteruitrijcamera Voor Golf MK6 MK7 Gti Polo Passat B7 b8 Beetle Eos T-Roc - AliExpress 34
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Op deze manier vind je alles in 1 keer bij elkaar. Voor vragen over de installatie weet je mij te vinden!
Hoe bedoel je Andy? Qua bekabeling?die persoon die die tutorial schrijft is zelf naar een electrician gegaan hoe moet ik weten hoe die dat doet.
Zover ik kan zien… (ik heb net een ander model) was de blauwe bij mij de kabel die naar je achteruitrijlicht moet om het signaal te geven dat je in achteruit staat zodat die aangaat.Wie weet waar deze 2 draden voor dienen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.