Foutmelding U100800+02252

Hallo allemaal,

Ik krijg momenteel de volgende foutmeldigen:

- Diagnose interface voor databus U100800
- Dynamo 02252

Wanneer de auto niet heeft gereden en dus koud is, is er niks aan de hand(foutmeldingen zijn wel constant) en kan ik gewoon rijden. Maar wanneer de motor warm is geworden beginnen mijn EPC+motormanagement lampje te branden en krijg ik “start-stop foutmelding” code. Hierbij krijg ik ook de Nokkenversteller-B- cilinder 3(soms 4) melding. De auto begint dan heftig te stotteren alsof er meerdere cilinders het hebben begeven en kan ik amper gas geven. Bobines en bougies zijn recent nieuw vervangen.

Ik ben hier nu al een paar weken mee bezig maar ik heb geen idee aan wat het precies ligt. Ik heb nu voor de 3e keer in twee weken tijd langs de weg moeten stoppen om de auto te laten afkoelen.

Weet iemand waar dit aan ligt en hoe ik dit kan oplossen?
 
Volkswagen  PoloGT 6R  1.4 TSI 140pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!