Geen nieuwe pakking dus?
Dit is zoizo niet goed, valse lucht dus je mengsel verhouding klopt niet.
Ik zou dit eerst even oplossen dmv een nieuwe pakking met juiste aanhaal momenten voor de bouten van de inlaat.
Die lekkage/zweten zal niet het probleem veroorzaken.
Ik heb toch niet al te veel vertrouwen in deze pakkingen. Zeker omdat je wat corrosie ziet op het metaal van de motor , nét waar de pakking zou moeten aanklemmen tegen de motor en er nu belletjes tevoorschijn komen. (BTW hoe kan een inlaat belletjes veroorzaken? Die zuigt toch lucht ipv blazen?)
Ookal heb ik op factuur wel staan dat deze vervangen zijn door de dealer..
Ik ga morgen bij de VW dealer nieuwe pakkingen bestellen en zelf plaatsten.
Ik wou even het onderdeelnummer van deze pakking opzoeken en kwam op de tekening het volgende tegen:
Het lijkt wel alsof er 2 pakkingen tussen moeten? Of hoe moet ik deze tekening interpreteren? Nr 2 en nr 3 op de tekening
Legenda:
2) Seal - 03D129717B
3) Seal - 03D133073
Moeten deze misschien over elkaar geplaatst worden?
Of moet er hier een keuze gemaakt worden uit 1 v/d 2 onderdelen?
Of als je 1 (inlaat zelf) koopt, zit nr 2 en nr 3 er al bij?
Bron: http://www.oemepc.com/vw/part_singl...133/subcategory/133020/part_id/3707271/lang/e
Laatst bewerkt:
Volkswagen
Polo 9N3
1.2 6v 60pk BBM