Ik ben al aan het sparen hoor
Wil wel eerst een keer in een verlaagde Polo rijden/meerijden om te checken of ik niet te veel inlever op comfort, want ik ben voor werk redelijk veel onderweg (+-500km per week). Hopelijk volgt er, zodra het weer mag, een meeting.
M'n vriend vindt verlagen echt helemaal niks, maar ik ben hem wel al langzaam aan het overtuigen/voorbereiden door af en toe voor en na foto's te laten zien van verlaagde Polo's haha, dan snapt hij toch wel waarom ik het wil!!
Ik ben al aan het sparen hoor
Wil wel eerst een keer in een verlaagde Polo rijden/meerijden om te checken of ik niet te veel inlever op comfort, want ik ben voor werk redelijk veel onderweg (+-500km per week). Hopelijk volgt er, zodra het weer mag, een meeting.
M'n vriend vindt verlagen echt helemaal niks, maar ik ben hem wel al langzaam aan het overtuigen/voorbereiden door af en toe voor en na foto's te laten zien van verlaagde Polo's haha, dan snapt hij toch wel waarom ik het wil!!
Hahah heel lief van je, maar 'even' naar Drenthe is een beetje verZeg maar wanneer, dan mag je mijn polo wel rondje rijden hoor haha
Hahaha momenteel in Friesland dicht bij de polder, dus nu valt het mee. Nouja ‘valt mee’ het is in ieder geval dichterbij hahahaHahah heel lief van je, maar 'even' naar Drenthe is een beetje ver
Beter volgt er gauw een nieuwe datum voor een meeting! (Ergens halverwege)
Dat is een half uurtje bij mij vandaan, als je wilt mag je wel een keer met mijn auto rijden. Ik heb Eibach Sportline veren!@Steve AW R-Line Ik woon in Numansdorp (zo'n 25min onder Rotterdam).
Klinkt goed!Dat is een half uurtje bij mij vandaan, als je wilt mag je wel een keer met mijn auto rijden. Ik heb Eibach Sportline veren!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.