Cruise control (knopjes) inbouwen in een auto zonder cruise control (of knopjes)

Goedendag Volkswagen maten,

Ik heb misschien een domme vraag, maar wie niet vraagt wie niet waagt.

Ik heb een polo 6R. Mijn auto heeft momenteel geen cruise control. Noch werkende knopjes.
Ik heb wel een golf 7 stuur ingebouwd met knopjes, maar deze doen het alleen niet.

Mijn vraag is nu als ik een stuurkolom koop met cruise control en aan het einde van de rechter kant met knopjes inbouw of mijn knopjes op mijn stuur het ook zullen doen en of mijn cruise control dan zal werken?

Ik wil eigenlijk wel cruise control inbouwen met de hoeveelheid dat ik rij, maar ook als de knopjes op mijn stuur kunnen werken zou dat heel fijn zijn.

Graag verneem ik van jullie of dit mogelijk is en misschien kan iemand mij helpen met een goed stuurkolom vinden (of van de sloop halen).

Met vriendelijke groet,

Mike Matena
 

Bijlagen

  • IMG-5139.jpg
    IMG-5139.jpg
    749.1 KB · Weergaven: 13
Volkswagen  Polo 6R  1.4 85pk 
Het zal volgens mij meer zijn dan alleen de hendels plaatsen, wellicht zullen er nog wat draden moeten worden getrokken van/naar de BCM
Of de knoppen kunnen werken op het stuur kan @iichel je misschien verder informeren
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!