Hallo, Grote kans dat ik vragen stel die misschien voor de hand liggen. maar goed heb nog neit zo lang mijn eerste autotje
zijn er misschien filmpjes die mij uit kunnen leggen hoe ik op mijn polo een nieuwe luchtfilter kan plaatsen?
want ik zit straks met 2 gaten en een buisje...
grote gat bovenin, kleinere gat onderin en dan nog het buisje wat weer in de motorcover zit.
kan weinig vinden online van foto's of filmpjes dus ik hoop het hier te vinden
en ook welke van de 2 het beste zou zijn?
of zijn er mensen met de zelfde polo en hebben hier foto's van hoe je het zelf gedaan hebt?
zijn er misschien filmpjes die mij uit kunnen leggen hoe ik op mijn polo een nieuwe luchtfilter kan plaatsen?
want ik zit straks met 2 gaten en een buisje...
grote gat bovenin, kleinere gat onderin en dan nog het buisje wat weer in de motorcover zit.
kan weinig vinden online van foto's of filmpjes dus ik hoop het hier te vinden
en ook welke van de 2 het beste zou zijn?
of zijn er mensen met de zelfde polo en hebben hier foto's van hoe je het zelf gedaan hebt?
GREEN kit VW Polo 9N 2001- 1.2 47kw
GREEN luchtfilterkit VW Polo 9N 2001- 1.2 47kw Bouwjaar: 2001 Type filter: Green Direct Intake 2.000.000 km garantie 4 lagen katoen tot 40% meer lucht Extra sterke rubbers Autospecifieke ontwikkeling Bewezen kwaliteit!
carfantasy.nl
K&N 57i Performance kit 57-0530 voor Volkswagen - Polo (9N) - 1.2 - 2002-06
Meer vermogen, hoger koppel en betere reactie. Vrijwel niets anders kan voor zoveel prestatieverbetering zorgen, voor zo weinig geld, als de 57i Performance Kit van K&N. Deze kit vervangt de originele luchtfilterkast en zorgt voor een hogere luchtdoorstroming in het aanzuigsysteem. Na één blik...
www.extreme-carstyling.nl
Volkswagen
Polo 9N
1.2 12v (64pk)